RIA on mukana STTK:n Liittoudu-kampanjassa
STTK ja sen jäsenliitot kampanjoivat järjestäytymisen edistämiseksi. Tällä viikolla käynnistyneen kampanjan viesti on Liittoudu!

Liittoudu-kampanjan kohderyhmä ovat ammattiin valmistuvat ja työuran alkuvaiheessa olevat nuoret aikuiset, jotka suhtautuvat ammattiliittoihin myönteisesti.
STTK:n selvitysten perusteella ammattiliiton jäsenyys kiinnostaa nuoria, mutta moni heistä kokee tietävänsä liitoista liian vähän liittyäkseen jäseneksi. Liittoudu!-kampanjalla halutaan lisätä ymmärrystä ammattiliittojen tekemästä työstä.
Kampanja kertoo ammattiliittojen ydintehtävistä ja siitä, mitä hyötyä jäsenyydestä on. Sen tavoitteena on herättää kiinnostus liittyä jäseneksi.
Kampanja näkyy STTK:n, RIAn sekä muiden jäsenliittojen sosiaalisen median kanavissa viikoilla 35–37.
Kampanjan suunnittelussa ja toteutuksessa STTK:n yhteistyökumppanina toimii viestintätoimisto Drum.